// Be Mine Forever ♥
Disclaimer


Hi welcome to scha roslan's blogger :) I'm not the perfect one. But, im trying to be the perfect. Please be nice here ok! Do follow me and enjoy your reading :)

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Scha Roslan 2012.


| ← Newer Posts
First date :*
Saturday 11 August 2012 , 11:49 , 0 Comment[s]
*Gambar atas dia yg pakai varsity merah*

Sekarang dah pkul 3 pagi. Fuhh! Penat baru balek keluar date :( Tapi best gilaaaaaa! hihi. K sape lelaki atas tu? Act dia boyfie scha :'D Muhammad muhaimin bin mohd noor. Serious aku sayang dia bhaii. Dia sweet sangat ^^ always nak mnyanyi kat scha. Alolooo hihi. Kenapa aku sayang dia? Kenapa aku cintakan dia? Sbb dia caring pasal scha dia sweet dia baik sangat and most important dia pandai jaga hati scha :* Sumpah aku sayang kau biy. Tadi masa balek dia hantar smpai rumah. hihi first time kot boyfie scha hntar smpai rumah.

Tadi aku buat dia saket hati :( Aku tunjuk gambar aku dgn Ex aku, So dia tak boleh terima sbb dia jeless kot. I'm so sorrry biy :'( I tak sengaja nak tunjuk gambar tu. I dah delete gambar tu semua dlm phone I. I promise I tak buat lagi okay? Hmm. And lepas dia hantar scha balek dia dah okayy. Alhamdulillah :) Lama doe nak pujuk dia -.- merajuk mcm ppuan! Haha. Satu hari spent time dgn dia :) Alhamdulillah bahagia. Amin.

Aku sayang kau biy. Aku harap kita kekal sampai akhir zaman :') I just ada you sorang je dlm hidup I. Thanks sbb you pcaya kan I. I hargai cinta you. Kita dah berjanji mcm- mcm kan? I harap kita dpt tunaikan janji tu sama- sama. Sbb takda laki lain yg boleh ganti tempat you lg lepas ni :') Iloveyousomuchsayangg! Imissyousobadly! and Ineedyouinmylife :* Please be mine forever okay? Muuaaah. Eh jap, you thanks tau sbb you faham I. Thanks sbb you pcayakan I. And I suka cara pemikiran you :) Tu yg buatkan I cintakan you. Tak mcm Ex I Sblum ni. Tu je nak story :p k sorry guys kalau ayat scha berterabur pagi buta ni sbb scha penat gila -.- balek terus update blog. haha. k nak tidur bye

Iloveyousomuch muhammad muhaimin bin mohd noor <3