// Be Mine Forever ♥
Disclaimer


Hi welcome to scha roslan's blogger :) I'm not the perfect one. But, im trying to be the perfect. Please be nice here ok! Do follow me and enjoy your reading :)

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Scha Roslan 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Happy Anniversary ♥
Saturday 13 October 2012 , 21:57 , 0 Comment[s]

Assalamualaikum ,selamat tengahari :)
5 october 2012
♥ Awak awak saya sayang awak sangat sangat , Alhamdulillah dah 2 bulan kita bersama :) Bnyk sgt dugaan yg kita tmpuh slame 2bulan ni kan. Susah senang sedih gembira semua kita lalui sama sama. Saya hrp semua dugaan ni bkn pghalang untk kita bersama :') Even besar mne kita gduh kita ttp boleh lalui semua tu. Banyak sgt kngan kita. Whatever it is, saya nk mintak maaf klau slame ni saya ada buat awak sket hati. Thanks sbb slame ni 
awk bnyk buat saya gembira even kadang kadang awak buat saya sakit hati tpi saya tk pnh simpan dlm hati :') Saya nk awak tau , saya terlalu sayang kan awak. Saya tak pnh berubah untk orang lain awak je dlm hati saya. Saya jujur awaklah yg terbaik untk saya. Saya bahagia dgn awak. Saya hrap awak boleh jaga hati saya dan saya akn jaga hati awak jugak :') Awak dah jnji mcm mcm dgn saya kan?Saya nk awak tunaikan jnji awak tuuu. Ingat! saya terlalu sayangkan awak bukan orang lain muhammad muhaimin bin mohd noor ♥ 

Lots of love ,
Your lovely