// Be Mine Forever ♥
Disclaimer


Hi welcome to scha roslan's blogger :) I'm not the perfect one. But, im trying to be the perfect. Please be nice here ok! Do follow me and enjoy your reading :)

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chatzone



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® Scha Roslan 2012.


Older Posts → | ← Newer Posts
Dear my ex, Izwan Herry
Saturday 27 April 2013 , 09:58 , 0 Comment[s]
10/4 is our first couple. Shaa bukakan pintu hati shaa untk dia je. Tapi sayangnya dia tak hargai :') Dia tak tepati janji. Dia tak pernah buat shaa rasa special dalam hidup dia. Dia always abaikan shaa. Dia tak pernah ada untuk shaa. Sometimes Shaa rasa diri ni macam Single je. Better scha Single right? Tak sakit hati. Tak pening kepala. Tak menangis. Tak kecewa. Tapi tu lah benda dah pun jadi :') Tapi scha terima semua tu. Maybe tu dugaan Shaa. One day dia abaikan shaa satu hari tak mesej. Tak wish goodmorning macam selalu. Bila shaa tanya dia kata kenapa bukan shaa yg wish goodmorning tu. kenapa kene dia je wish goodmorning. WOw how dare you :') Sanggup dia cakap mcm tu dekat shaa. Takap shaa still sabar lupakan pasal morning tu. mesej dua tiga dia dah tak reply. Hati shaa sakit pagi tadi belum habis lagi dia dah mcm tu balik. Yaallah. Shaa tak pernah lupakan dia even hati menangis. Dia ada fikir apa shaa rasa? Dia ada fikir perasaan shaa? Shaa still sabar tunggu mesej dia reply. Dia tak reply reply. I feel so give up. Shaa mesej dia "bestnya abaikan I satu hari. wow well done! bye" Dia tak reply jugak. Lama sikit dalam pukul around 9malam dia mesej. "Sayanggg" Hahahaaha I feel so...damn! :'( Macam takda apa yg jadi bgi dia. Shaa tak reply. Tapi ada dia mesej lagi tanya kenapa tak reply ke apa? Takda. Call ke risau pasal shaa? Takda. Satu mesej tu je yg dia mampu. haha :') Like seriously airmata tak boleh tahan. sampai pagi. Tak henti henti. Kenapa mcm ni sekali yaallah. Menangis punya menangis shaa dah buat keputusan terbaik. Break. Yeah ni jalan yg terbaik. Pukul 4 pagi shaa mesej dia. Nak ajak jumpa nak cakap pasal tu. Ingatkan dia dah tidur. sbb selalunyaa dia dah tidur. Tapi shaaa sabar okay! you know what? Shaa nampak dia punya status WeChat tulis "NH" Sape tu? WOww maybe sbb kehadiran seseorang dalam hidup dia yg buat dia jadi mcmtu satu hari? Shaa mesej dia ajak jumpa nak bincang pasal break tu sbb everything is not okay. Relay dah hancur mcm mana hati shaa hancur :') Tapi dia kata dia taknak jumpa shaa. Sha pujuk dia ajak jumpa sekejup pun jadi lah. Dia still dgn jawapan dia. Dia taknak jumpa shaa. Kenapa dia jadi macam tu? Kenapa dia buat shaa macam ni? Sampai hati dia. yaallah. Dia taknak jumpa dia nak shaa bgitau je dkt phone tu hal apa yg nak cakap. Hinanya rasa sampai mcm ni dia buat. Bertapa tak penting nya shaa dalam hidup dia. Takboleh nak luangkan masa walaupun nak cakap sekejup je. Hrmm its okay. Shaa kuat! Shaa dah besar kan! haha :') So shaa mengalah. Sha cakap yg shaa dah buat kepuusan tu. Shaa ingatkan dia nak pertahankan relay ni? Tapi tak. Dia just cakap "okay kalau tu yg you nak. I mintak maaf kalau I ada buat salah. Tapi kalau kita break jangan lah jadi musuh. kita still kawan okay bla bla bla bla...." what is this? Dulu you pernah janji dgn I yg you akan pertahankan relay kita even mcm mana sekali pun. You akan jaga perasaan I. Mana semua janji you tu? Kenapa mcm tu senang you lepaskan I? Okaay.......Im giveup with all of this things. Lemah. Kecewa. Menangis dan menangis. Shaa bodoh! Kenapa aku kenal dia? Kenapa dulu aku terima dia? Kenapa aku bagi dia peluang? Kenapa aku sayang orang macam tu? Kenapa kau menangis sbb dia yg tak pernah hargai diri kau sha? Kenapa kau fikirkan dia sedangkan dia? Yaallah dugaan apa lagi ni. Shaa tak layak bercinta ke? Shaa tak boleh bahagia mcm orang lain ke? Shaa tak boleh dapat kasih sayang dari org yg sha cinta? Menyesal sbb kenal dia. Menyesal dengar kata kata dia. Menyesal percaya janji dia. Tu semua harapan palsu. Takapa, harini saya kena. Esok awak rasa pula :) Dunia ni berputar izwan. Oneday kau akan tau mcm mana sakit jadi aku. Macam mana kecewa hancur hati aku sekarang. Benda tu tak boleh hilang. Saya bukan tuhan nak hukum awak tapi Allah Maha Adil. Dia akan tunjuk. Satu je yg saya nak ingatkan awak. Bila saya dah lupakan awak. Bila saya dah boleh hidup tanpa awak. JANGAN PERNAH HADIR DALAM HIDUP SAYA LAGI. Sebab sekali saya dah benci. selamanya saya akan benci. Saya akan lupakan semua kenangan kita. Saya akan lupakn awak. Harap awak bahgia dgn pilihan awak tu :) Jangan buat dia mcm mana awak buat saya. Sebab saya taknak org lain yg sayangkan awak rasa mcm mana saya rasa. Luangkan masa dgn dia. Bagi dia kasih sayang. Dont say you love her. Just show it. Prove it to her. Satu benda SETIA dgn dia. Saya doakan kebahgian awak. Takecare and goodluck in your life. bye